DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
page top
DATE: 2006/08/25(金)   CATEGORY:
OMO again
今日終於ko到第二集
雖然本人平時睇核突野都無乜感覺
不過今次真係起晒雞皮
肉麻到我嚇親XDDD
一來又係好似之前SJ show果d東東
感覺成敏組真正既洞係麗旭
好在藝聲唔洗落場者
哈哈~~
去到赫赫組
茄茄同佢真係好
完全同kiss無分別XDDDDDDD
在此感嘆
做茄茄女朋友一定幸福得要命T_T
佢吻既方式同金來元有d相似
非常之主攻型
我愛大男人XDDDDDD
sungmin隊果個我係奎賢示好果時已經估到個故仔
好老土-_-
奎民我唔驚訝
但係神童居然對兔兔,哈哈
記得之前兔兔仲專登整南瓜餐比神童食
交情非淺,嘿嘿~~~~
之後到左重頭戲
強特赫海
omo
原來佢地都好清楚自己既王道
即係平時都情不自禁咁解啦XD
特特係入面非常女人型,我打晒冷震
海海又女交左-_-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最核突最核突都係赫海係toilet d對話
我嚇到呆左
直到赫赫kiss海我先醒返
個畫面實在太正,仲要有聲
哈哈哈哈
之後d強特我都係睇到想死
特特扮喊果part我直情死左-_-!!!!!!
可悲的茄茄
今集kibum有客串
幾時到我公主出黎ko下啊~~~

今日網上流傳果張海jassica kiss gif
嚇死唔少人,傷心不少人
我有份
好在係假的好在係假的

公主係香港人氣真係高
去到離晒普既情況-_-!!!!!
今日走去r睇下
search sj
之後見到一大堆人~
全部個簽名都係=__________________=
情敵太多,但只有一個,令我絕望---J大
J大~你還是放過公主,來我身邊吧
公主我唔要你啦,你同我結拜啦

我發覺BLG投票有慣性
所以好既投票贏既subject大部分都係傻庚,小部分係東海
無特例-_-~~
所以,BLG係唔可信的XDDDDDDD

韓庚吧百度排第三了
人氣高得好離普
三秒有十~二十個post推上黎
嚇人
抽風先生你返黎大陸就得帶埋公主返黎啊!!!

原來今日係藝聲生日
hapi birthday
d人係kiss the radio同佢慶生
嘿嘿~~
張特特好cutie
pcp_downlo.jpgpcp_download.jpg


寫真寫真寫真
我決定買一本正版買一本老翻
雙本齊下

如果見到張李東海banner出現在上方
不要驚訝
我又手痕ko了-_-!!!
スポンサーサイト

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。