DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
page top
DATE: 2006/08/19(土)   CATEGORY:
今日好支力
我ko左好多野
又使左幾百
好在出糧都有1000
哈哈
不過好快比我ko左黎買眼鏡
咁就無左一半
話說我既眼睛都有好特殊既構造
左眼有300度散光同75度近視
右眼有500度散光同100度遠視
果然真係一個奇人-_-
買隻眼鏡都要比多二百

返屋企無野ko
同我寶貝meimei hea左一陣
決定星期一同佢出去買對鞋同買d衫
依家已經支力到不行
我決定今日三點就上床瞓了

媽媽最近迷上左my girl
佢居然同我講
佢鍾意李多海!!!!!!!!!!!!!!!!OrZ

仲有
sj vol2 十月又黎了
估唔到既係今次居然係ballad
(咁多人點ballad啊-_-奇想)
可能係估計小傷勢問題
唔可以成日跳黎跳去
依家睇LIVE見唔到佢同之前見唔到佢既感覺完全唔同
滿滿既心痛啊!!
好在我babe係四次元火星人,好返都快人四倍,一定好快無事
不過好唔明白點解藝聲可以有solo其他人唔得
明明茄茄都好唱得,至少我覺得唱得比佢好,而且,把聲好好聽
最重要係!!索太多了~~~
仲有,點可以忽略我家公主
人家樣索歌甜,仲要識放生電
哼哼哼
不過對於庚海我也無語了,嘿嘿

vol2宣傳期之後就係演唱會
呢樣先係真正令我orz既地方
姐姐邊有時間同金錢去大韓民國實朴啊
唉~唔通要同aeon講數?無可能V_V
希望我儲到錢去ko啦!!!!!!!!!!!
我真的真的太愛我家公主了A_A
再衰都黎wok中國益下廣大同胞啦sm!!!!!!!!

還有sj的新劇
怎麼我覺得一點也不好看
除了幾個索索出現之外
無乜亮點
有d失望= =

祈禱我家火星人快快好起來,跑步快過巴士,拜拜拜m(_ _)m
スポンサーサイト

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

VICKI | URL | 2006/08/19(土) 10:51 [EDIT]
GOOD..BALLAD正丫..
好鐘意見到個個著晒老西係度唱歌..hoho
可惜無茄子solo....
唉...我唔要藝聲..我要強仁牌靚聲..

睇百度話公主康復得好快..good
外星人真係外星人
康復都快過人類
sj個短劇第一集完全唔知發生事(無字幕版)
毫無吸引力

m | URL | 2006/08/19(土) 12:30 [EDIT]
rnb同ballad都good
不過ballad好似難唱d XDDD
佢地太多件,一人先分到一二句
難唱都變得非常容易
我都唔明,茄茄明明唱得好d
失望

呢d野不宜盡信
之前又係報喜不報慶
哎~~~

下!字幕出左啦
不過問題係我睇左字幕都完全唔覺得好睇= =

VICKI | URL | 2006/08/19(土) 18:29 [EDIT]
今朝先見到有中字..
不過我睇左一半停左..
好無聊下...++
要恐怖但完全無恐怖feel...
@@

TRACK BACK
TB*URL
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。