DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
page top
DATE: 2006/08/06(日)   CATEGORY:
ok
B00005JP0D.jpg

聽日約了某yyy去睇pirate哥哥
我要ko depp 哥哥返屋企供養=v=}}}
哈哈哈哈
我依家愈來愈覺得orlando似jaeha
雖然我之前一直否認
哈哈~可能印象差太遠

呢幾日都係狂煲我之前down埋既電影
差不多煲左廿套
我睇到就黎中電影毒-_-
不過我發覺我d勇敢嘗試都好失敗
下次真係唔好信自己
d戲的確好廢,imdb無呃我
我又再一次比自己睇包裝既惡習拖累了

最廢莫過於poseidon!!!!!!!!
我睇到結局發晒癲
離唔離普啊你
導演你點搞!!!

今日(?)終於見到lady in the water既trailer係電視出黎
比人搞到成套恐怖片咁…V_V
同之前poster果個nardia個feel差太遠
依家我成腦問號@_@
不過google/imdb都好低分
上次又比village搞到我一滴大汗
mns先生,你比返以前d水準啦V_V
不過如果可能我一定會親自去ko
話晒都支持左佢好耐…

不過
scary movie係我意料之外既好睇
因為好好笑XDDD
雖然個劇本好無聊
但串埋咁多野真係睇到我好想死
佢d惡搞實在太多
哈哈哈哈,笑到我死
難為個screenplay author諗得出


今日BLG出左海海日記
太索了
我之前睇過小小就唔敢睇
因為我深信佢之後一定會出返
今日終於比我睇到
太cute了,太索了
bada也是一樣,同佢主人一樣好cute
好難令人相信金希居然成日欺負隻咁可愛既狗…
d飯唔match佢同赫赫couple都奇啦
根本就好似赫海日記
哈哈
比赫赫配音既bada笑死我啦XDD

比我發覺神童個fanpage
carrieyau你千萬唔好去我比你d linkXDD
嘿嘿嘿嘿

仲有!
我都未決定
唔好再問我啦
我依家答你唔到-_-!!!
スポンサーサイト

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

TRACK BACK
TB*URL
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。