DATE: --/--/--(--)   CATEGORY: スポンサー広告
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
page top
DATE: 2005/12/31(土)   CATEGORY:
新年啦
472332.jpg

新既一年都黎LU
睇返自己做過D乜
原來乜都無做過
錢就洗左好多
再唔努力就真係da))
最慶幸既就係屋企人齊齊整整
又識左幾個新朋友
同D舊朋友都仲KEEP到
更加愛小暢暢同鄭
XD
祝自己新年快樂,新年學業進步,新年瘦晒+靚晒,新年身體健康
祝屋企人新年快樂,新年學業/工作進步,新年瘦晒,新年身體健康
祝全家!!!!!!!!新年起財源滾滾來,d財永不止息!!!


20051231205941.png

最近MSN好多人既LOGO都變左小暢
唔知點解
不過好在JANICE唔係!!
今年真係佢既豐收年
短短幾個月紅左好多
(惡作劇的錯=_=)
佢自己可能都有好大感受
睇黎鄭對佢既影響真係好大
又係一個比偶像KO既小可愛~_~

有人問我 跨年怎麼過 我滴跨年就在加跟飛夢里的小寶貝們一起過 希望到十不要塞車 我想因該會爆掉吧
這一年又到了最後嚕 是該撿視自己今年作了些什囉 好滴成為美麗的記憶 壞滴改進 更精益求精 呵呵
年初惡作劇停拍三個月還真 毫無鬥志
好加在在三月去北京頒獎 看到rain滴現場表演 記憶深刻 也感謝小寶貝們寄來五花八門千奇百怪 有關他滴東西 呵呵 好讓我在俄作停拍滴這段時間不會太無聊 呵呵 剛溫拿

惡作劇覆拍 呵呵終於拍了一年滴惡作劇之吻拍完嚕 還蠻開心滴

再來六月 對我來說 第一次到內地拍戲 還在內地過了生日 也享受了無錫的整個夏天 哈哈 好熱喔

回到台灣已是年中 年尾嚕 九月 惡作劇之吻撥啦 感謝大家滴支持和鼓勵 也感謝所有參與惡作劇之吻滴所有人

惡作劇的確對我 有不小滴影響 讓更多人認識我 了解我 愛護我 我非常感動 也非常珍惜

後援會滴成立希望可以完全滴回饋支持我滴小寶貝們
06我們繼續走下去 我會更努力滴喔

一年滴年終 希望大家可以年鐘大掃除 新年新氣象 哇哈哈 微笑運動開始嚕
ps:以上只是我重點式回憶 如有詳細記載 歡迎大家一起做個回顧和家人們分享05年滴點滴


凱渥呢個宣傳片好搞笑
不過佢D英文真係太GOOD了-_-
down
スポンサーサイト

COMMENT

 管理者にだけ表示を許可する

yung | URL | 2005/12/31(土) 21:58 [EDIT]
哈哈哈哈哈!!!!!!!
個宣傳片真係好攪笑!!!!!!
笑到我pa左係到!!!!!!
佢真係好feminize!!!!!!!!!!
個個由腳推上去個個shot我初頭以為係女人!!>0<
仲有佢d真文好好笑!!!!
好一個funny既"男人"

TRACK BACK
TB*URL
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。